Hľadanie
E-mail info@espressoprofi.sk  Telefon +420 723 375 670
Vyberte si kategóriu
    Menu Zavrieť

    Servis kávovarov

    Naša firma EspressoServis poskytuje servis a pravidelnú údržbu všetkých typov kávovarov už cez 10 rokov.

    Špecializujeme sa na záručné aj pozáručné opravy kávovarov, ich čistenie a pravidelnú údržbu.

    Servis kávovarov je rovnako dôležitý ako ich opravy. U nás si môžete objednať servis kávovarov rôznych značiek, ktorý spočíva v:

    • Čistenie
    • Opravách
    • Nastavovanie
    • Výmene niektorých dôležitých komponentov

    Vďaka tejto službe bude váš kávovar stále fit, zdravotne nezávadný a hlavne si stále budete môcť vychutnávať dokonalú chuť Vašej kávičky.


    Vykonávame pozáručný servis kávovarov Nivona, Delonghi, Philips, Saeco, Jura, Gaggia, Siemens, Beko a ďalších mnohých značiek, ktoré sa radia k tým najviac zaobstarávaným. Pokiaľ chcete ušetriť a zabrániť nutnosti kupovania nového kávovaru alebo jeho podstatných súčastí, zvoľte si servisovanie kávovarov od profesionálov.

    V rámci kávového servisuje, poskytujeme:

    • Údržbu kávovarov
    • Záručný servis kávovarov
    • Pozáručný servis kávovarov
    • Odvápnenie kávovarov

    Priebeh opravy kávovaru

    1. Doprava kávovaru do servisu / prijatie na opravu: Podľa zvolenej možnosti prepravy vykoná technik príjem kávovaru na opravu a vystaví Potvrdenie o prijatí do opravy.
    2. Diagnostika a lokalizácia závady: Po prijatí do pozáručnej opravy je vykonaná vstupná diagnostika a lokalizácia závady, je vypracovaný cenový rozpočet vr. súpisu náhradných dielov.
    3. Cenový rozpočet opravy: Vypracovaný cenový rozpočet zašleme na kontaktný email na schválenie.
    4. Oprava kávovaru: Na základe schváleného cenového rozpočtu vykonáme opravu kávovaru. Neoddeliteľnou súčasťou je nastavenie a vyčistenie kávovaru.
    5. Výstupný test: Po ukončení opravy je vykonaný výstupný test funkčnosti a je z neho zhotovená foto a video dokumentácia.
    6. Odovzdanie späť zákazníkovi: Po dokončení opravy je kávovar doručený späť zákazníkovi ním zvoleným spôsobom prepravy.

    Najčastejšie otázky na naše služby

    Aké sú ceny opráv?

    K každej oprave sa pristupuje individuálne. Najprv musí technik vykonať diagnostiku a lokalizáciu závady a potom Vás informuje o rozsahu poškodenia a cene. Samozrejmosťou je kompletná kontrola kávovaru a odporúčania technika.

    Prečo nie je postačujúca údržba, ktorú vykonávame doma podľa návodu?

    Miesta na ktoré sa pri bežnej údržbe nedostanete sú takmer nedostupné. Vykonávame čítanie profesionálnymi prípravkami, v neposlednom rade techník nastaví kávovar na Vami používanú kávu, samozrejmosťou je kontrola tesnosti vodného systému.

    Ako často odvapňovať?

    Doporučujeme jedenkrát do mesiaca riadne odvápniť nami odporúčaným dekalcifikačným prostriedkom na hrdzu a vodný kameň.

    Ako často servisovať kávovar?

    Odporúčaný interval servisu je 1 krát za 3 mesiace, teda 4 krát do roka, minimum je 2 krát ročne. Eliminuje to usadenie kávovej usadeniny a zaisťuje priechodnosť vodného systému, tým nedochádza k zaťažovaniu čerpadla na hranici jeho výkonu. Premazanie vnútorných mechanizmov je samozrejmosťou.

    Ako často meniť filter?

    Toto je individuálna záležitosť, ktorú odporúčame riešiť s technikom podľa modelu kávovaru.

    Ako dlho trvá, než sa zákazníkovi ozve technik, s oznámením stavu jeho kávovaru?

    V prípade pozáručných opráv sa Vám technik ozve do 5tich pracovných dní.

    Ako často sa musí sparovacia jednotka čistiť?

    Táto otázka je zodpovedaná v návode na obsluhu, ktorý je dodávaný s kávovarom. Ak ho nemáte, obráťte sa na info@espressoprofi.sk . Odporúčame každý deň večer po vypnutí kávovaru vybrať a opláchnuť čistou vlažnou vodou nečistoty.

    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★