Hľadanie
E-mail info@espressoprofi.sk  Telefon +420 723 375 670
Vyberte si kategóriu
    Menu Zavrieť

    Výmena a vrátenie

    Ako postupovať, keď Vám zakúpený tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť?

    Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ v súlade s § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, beží táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru). Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslaný v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete.

    Pôvodné balenie tovaru

    Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Tovar si môžete vyskúšať, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu. Je potrebné brať do úvahy náklady, ktoré bude mať EspressoServis s.r.o. s uvedením do pôvodného stavu a ktoré môžu byť požadované k úhrade. S ohľadom na rôznorodosť tovaru môžu byť tieto náklady rôzne vysoké a rieši sa individuálne. Tieto náklady potom môžu byť započítané s čiastkou za vrátený tovar.

    Propagačné predmety si aj v prípade vrátenia tovaru môžete ponechať.

    Vrátenie tovaru - zaslaním

    Ak Vám tovar nevyhovuje, nemáte záujem o výmenu za iný tovar, tak ho odošlite späť na našu adresu EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Vrátenie výrobku vykonáva spotrebiteľ na svoje vlastné náklady.

    Priložte kópiu dokladu o nákupe a priamo na ňu uveďte, akým spôsobom požadujete vrátiť peniaze za tovar - či prevodom na účet (v takom prípade rovno uveďte Vaše číslo účtu) či vystornováním platby u GoPay.

    Výmena tovaru - zaslaním

    Pokiaľ Vám doručený tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje (chybne ste zvolili typ výrobku a pod.), Tak ho odošlite späť na našu adresu EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201.

    Priložte kópiu dokladu o nákupe a priamo na ňu pripíšte, za čo presne požadujete tovar vymeniť: názov výrobku, počet kusov (prípadne kód produktu na eshopu).

    Tovar Vám vymeníme a obratom pošleme. Pri výmene hradí zákazník poštovné 8,76 EUR. Vrátenie výrobku vykonáva spotrebiteľ na svoje vlastné náklady

    Vrátenie peňazí - zaslaním

    Peniaze za tovar aj poštovné (ak je vracaná kompletná objednávka) Vám zašleme čo najskôr na Váš bankový účet, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

    Najjednoduchší a najrýchlejší proces vrátenie je pre platby, ktoré boli vykonané cez bránu GoPay. Ak sa platba vykonala cez platobnú bránu GoPay, tak stačí uviesť "prosím vrátiť cez GoPay". Platba sa Vám vráti späť na rovnaký účet, z ktorého bola odpísaná do cca 3 pracovných dní od dátumu spracovania.

    Adresa pre zasielanie tovaru:

    EspressoServis s.r.o.

    Zvěrotice 58
    392 01 Soběslav
    Czech Republic

    V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku! Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.

    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★