Opravujete aj kávovary v domácnostiach?
Áno opravujeme všetky typy automatických kávovarov v pozáručnom servise a kávovary Delonghi aj v záručnom servise. Technik pôjde z najbližšieho miesta v závislosti na lokalite a dostaví sa k Vám počas 3-5 pracovných dní po predchádzajúcej dohode.
Aké sú ceny opráv?
Ku každej oprave sa pristupuje individuálne. Najprv musí technik vykonať diagnostiku a lokalizáciu závady a potom Vás informuje o rozsahu poškodenia a cene. Samozrejmosťou je kompletná kontrola kávovaru a odporúčania technika.
Prečo nie je postačujúca údržba, ktorú vykonávame doma podľa návodu?
Miesta na ktoré sa pri bežnej údržbe nedostanete sú takmer nedostupné. Vykonávame čítanie profesionálnymi prípravkami, v neposlednom rade techník nastaví kávovar na Vami používanú kávu, samozrejmosťou je kontrola tesnosti vodného systému.
Ako často odvápňovať?
Odporúčame jedenkrát do mesiaca riadne odvápniť nami odporúčaným dekalcifikačným prostriedkom na hrdzu a vodný kameň tu.
Ako často servisovať kávovar?
Odporúčaný interval servisu je 1 krát za 3 mesiace, teda 4 krát do roka, minimum je 2 krát ročne. Eliminuje to usadenie kávovej usadeniny a zaisťuje priechodnosť vodného systému, tým nedochádza k zaťažovaniu čerpadla na hranici jeho výkonu. Premazanie vnútorných mechanizmov je samozrejmosťou.
Ako často meniť filter?
Toto je individuálna záležitosť, ktorú odporúčame riešiť s technikom podľa modelu kávovaru.
Ako dlho trvá, kým sa zákazníkovi ozve technik, s oznámením stavu jeho kávovaru?
V prípade pozáručných opráv sa Vám technik ozve do 5tich pracovných dní.
Ako často sa musí sparovacia jednotka čistiť?
Táto otázka je zodpovedaná v návode na obsluhu, ktorý je dodávaný s kávovarom. Ak ho nemáte, obráťte sa na info@espressoprofi.sk. Doporučujeme každý deň večer po vypnutí kávovaru vybrať a opláchnuť čistou vlažnou vodou nečistoty.